من چه گناهی کردم آخه
خط خطی
درباره وبلاگ


به وبلاگ خط خطی خوش اومدین

پيوندها
دل تو دل
بندری دات کام
نزار تنها بمونم..حسن
پایگاه خبری همبستگی البرز
ستاره شکسته
آسمان بی ستاره
عشق هرگز نمی میرد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خط خطی و آدرس khatkhati1997.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نويسندگان
narges

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:, :: 19:10 :: نويسنده : narges

یعنی با این نظر سنجی من برم خودمو بکشمحداقل یه جور رای بدین معلوم شه کدوم بیشتره.



نظرات شما عزیزان:

ali 16
ساعت10:43---4 اسفند 1391
slm veblage khobi dari mer30 az veblaget?
پاسخ:سلام،خواهش میکنم،به خاطر جوک باحالتم خییییییییلی ممنون،ببینم دوس داری نویسنده وبلاگم شی؟


sajad
ساعت5:49---24 بهمن 1391
سلام من که حرف الکی نمیزنم از خودم بود همین جورم ۷درسته راستی دیگه نظر به این وبت که مث مث گل است ۲۰
پاسخ:بسه دیگه ذوق مرگم نکن،آخه به جز تو کی به این وبلاگ من سر میزنه....هی روزگار....


سجاد
ساعت17:40---23 بهمن 1391
اوووووووووووووو سلام اجي من اپ كرده من اپ كردم ميگم
پاسخ:بله دیگه... نرگسی گفتن:))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: