عکس عاشقانه ورمانتیک2 ......می خواستم بزارم
خط خطی
درباره وبلاگ


به وبلاگ خط خطی خوش اومدین

پيوندها
دل تو دل
بندری دات کام
نزار تنها بمونم..حسن
پایگاه خبری همبستگی البرز
ستاره شکسته
آسمان بی ستاره
عشق هرگز نمی میرد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خط خطی و آدرس khatkhati1997.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نويسندگان
narges

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, :: 23:3 :: نويسنده : narges

عکس عاشقانه ورمانتیک می خواستم بزارم که نشد،همین.با آپلود کردن عکس ها مشکل پیدا کردم.ان شاا...فردا همین پست رو ویرایش می کنم.عاجق همتونم

بای



نظرات شما عزیزان:

سجاد
ساعت21:08---30 بهمن 1391
تک گلی هستی که من تاعرش میخواهم تورا،گرچه کم میبینمت بسیارمیخواهم تورا
پاسخ: D:


امیرحسین
ساعت10:26---27 بهمن 1391
سلام ، وبت واقعا زیباست . امیدوارم روز به روز موفق بشی. خوشحال میشم به منم سر بزنی ، اگه به وبم اومدی میتونی عضو بشی و برام مطلب ارسال کنی تا با اسم خودت در قسمت موضوعات بذارم ، میتونی اسمتو آخر مطلب ارسالیت بذاری و لینکش بدی به وب خودت اگه هم نتونستی لینک بدی من خودم لینکش میدم منتظر حضور گرم و صمیمیت هستم

سجاد
ساعت9:51---26 بهمن 1391
ایـن شــعرهـــا
بـــرونــد بــه جــهنّم
مــن فقــط
دیــوانـه ی آن لحــظه ام…
که قــــلبت…
زیــــر ســـرم
دسـت و پـــا بزند….


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: