خط خطی
خط خطی
درباره وبلاگ


به وبلاگ خط خطی خوش اومدین

پيوندها
دل تو دل
بندری دات کام
نزار تنها بمونم..حسن
پایگاه خبری همبستگی البرز
ستاره شکسته
آسمان بی ستاره
عشق هرگز نمی میرد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خط خطی و آدرس khatkhati1997.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نويسندگان
narges

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 13 بهمن 1391برچسب:دفتر انشا,خط خطی,خواب خط خطی, :: 22:34 :: نويسنده : narges

به نام خدا

خط خطی...

خسته ام اما هرکاری میکنم خوابم نمی برد،به یاد بچگی شروع میکنم به شمردن،یک،دو،سه،چهار...،ناگهان اطرافم راسیاهی پررنگی فرا میگیرد،چشمانم ازشدت تاریکی احساس سنگینی میکنند،چندبارچشمانم رابازوبسته میکنم تابه تاریکی عادت کنند،نا گهان اطرافم خط خطی میشود،خط خطی های رنگی!زمزمه میکنم:اینجا دیگر کجاست؟چه قدر خط خطی!چه قدرشبیه زندگی من است!

صدایی میگوید:دلت خط خطی نباشد.

میگویم:وقتی زندگی ام خط خطی است مسلماً دلم هم باید خط خطی باشد.

میگوید:نه،اشتباه میکنی!

میگویم:توازکجامیدانی؟

میگوید:من فرق دل صاف وساده ودل خط خطی راخوب میدانم.

میگویم:یعنی چه؟

میگوید:وقتی میگویی زندگی ام خط خطی است،یعنی زندگی ای هم وجود داردودرپس این زندگی همیشه یک دل صاف وساده هست!

میگویم:پس خط خطی های زندگی ام چه میشود؟

میگوید:اینهادیگرمهم نیستند،مهم اینست که هرخط به یک رنگ است وسر هرکدام رابگیری به تهش خواهی رسید.

با سردرگمی میپرسم:یعنی چه؟

پاسخ می دهد:یعنی گره های زندگی همیشه باز شدنی اند ووقتی میتوانی بازشان کنی،دیگر دلت گره ندارد!

قانع میشوم!صدا باردیگردرگوشم میپیچد:دلت گره ندارد،دلت گره ندارد...میخواهم بپرسم کیستی؟اما ناگهان دردل سیاهی سقوط میکنم،باصدای جیغ خفه ام ازخواب میپرم،چندثانیه بعد صدای اذان به گوشم میرسد،ناخودآگاه لبخند میزنم وتکرارمیکنم:دلت گره ندارد مهم،اینست!



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت15:17---29 آبان 1392
سلام وب خیلی زیبا و مفیدی داری به ما هم سری بزن وبلاگم جالبه



با تشکر


arezoooo
ساعت14:56---5 اسفند 1391
پخخخخخخخخخخخخخخ
سلاااام نرجس خانومییییی...
خوفی؟؟
نمیدونم بشناسی یا نه
من دوست غزالمممم..
اسمم زهره هستش...
شناختی؟؟خب مهم نیس بیخیالش
وبت خوفه ها ولی جای پیشرفت هم خیلیییییی داله...
به غزال هم بگو سر زدم که منو نکشه!!
جر داد منو بس که گفت برو سر بزن!!!
به منم سر بزنی ها..
منو بلینک بعدم من میلینکمتتتتت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: