کلاه قرمزی
خط خطی
درباره وبلاگ


به وبلاگ خط خطی خوش اومدین

پيوندها
دل تو دل
بندری دات کام
نزار تنها بمونم..حسن
پایگاه خبری همبستگی البرز
ستاره شکسته
آسمان بی ستاره
عشق هرگز نمی میرد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خط خطی و آدرس khatkhati1997.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نويسندگان
narges

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 10 شهريور 1393برچسب:, :: 21:46 :: نويسنده : narges

کلاه قرمزی: آقای مرجی،شما میدونستی عباس آقا

 

غیر از شهین خانوم یه زن دیگه هم داره؟

 

مجری: زندگی مردم به ما چه ربطی داره!؟

 

کلاه قرمزی: بله منم دیدم به ما مربوط نمیشه رفتم

 

به یکی گفتم که بهش مربوط میشد

 

مجری: کی؟

 

کلاه قرمزی: شهین خانوم!

 

مجری: بچه مگه تو فضولی!؟ اگه زندگیشون خراب بشه

 

میتونی خودتو ببخشی!؟

 

کلاه قرمزی: مگه من مثل شمام که پدر مارو درمیاری تا ببخشیمون!؟ سه سوت خودمو میبخشم تازه به خودم جایزه هم میدم!

 

مجری: اصلاٌ کی به تو گفته عباس آقا یه زن دیگه داره؟

 

کلاه قرمزی: امروز کله ی عباس آقا رو دیدم،دوتا فرق داشت...میگن هرکی سرش دوتا فرق داشته باشه دوتا زن میگیره

 

مجری: بچه این حرفا همش الکیه!

 

کلاه قرمزی: اتفاقاٌ خودم هم شک کرده بودم،اگه اینجوری بود که شما با اون فرقی که رو کله ت داری باید حرمسرا راه مینداختی!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: