وا مصیبتا...
خط خطی
درباره وبلاگ


به وبلاگ خط خطی خوش اومدین

پيوندها
دل تو دل
بندری دات کام
نزار تنها بمونم..حسن
پایگاه خبری همبستگی البرز
ستاره شکسته
آسمان بی ستاره
عشق هرگز نمی میرد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خط خطی و آدرس khatkhati1997.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نويسندگان
narges

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:, :: 17:13 :: نويسنده : narges

وا مصیبتا....لاک صورتیم تموم شد!!!

خدایا مگ من چ گناهی ب درگاهت کردم؟حالا چجوری برم بیرون؟امروز میخواستم مانتو صورتیمو بپوشم :(

اصن راه نداره چیز دیگ ای بپوشم :( 

مجبورم یا لاک قرمز بزنم یا کرمی٬هعییییی عجب امتحان الهی سختی...

امروز باز غزال ی گند جدید زده بود :|  به حول و قوه ی الهی جمعش کردم.یکی نیس بگ تو ک ازموبایل سردرنمیاری چرا دس میکنی توش؟؟

والا ب غرعان!!!

نسترن ۵روز دیگ میره کرمان٬این سری خوش اخلاق تر شده بود :) 

حوصلم بدجورسر رفته نه کسی هست اذیتش کنم ٬نه کسی هست باهاش کل کل کنم :(  ای خداااا اینم شد زندگی؟ برم یکم خونه رو مرتب 

کنم تا شب تر برم بیرون

فعلا



نظرات شما عزیزان:

سهیل
ساعت18:48---20 شهريور 1393
سلام این پیامو امروز تو یکی از وبلاگا دیدم منم بهش عمل کردم.. این پیام مال من نیست ولی بخونیدش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: