از وبلاگ نویسی تا بهشت رفتن (این ماجرا واقعیست)
خط خطی
درباره وبلاگ


به وبلاگ خط خطی خوش اومدین

پيوندها
دل تو دل
بندری دات کام
نزار تنها بمونم..حسن
پایگاه خبری همبستگی البرز
ستاره شکسته
آسمان بی ستاره
عشق هرگز نمی میرد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خط خطی و آدرس khatkhati1997.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نويسندگان
narges

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 18 بهمن 1391برچسب:, :: 23:34 :: نويسنده : narges

از وبلاگ نویسی تا بهشت رفتن 

مشغول آپ کردم وبلاگم بودم مامانم پرسید:حالا آپ می کنی چی می شه؟

گفتم:آپ هام که خوب باشه آمارم میره بالا.

-آمار ت بره بالا چی میشه؟

-کامنت هام زیاد میشه.

-کامنت ها زیادشه چی میشه؟

- من خوش حال می شم.

خواهرم پرید وسط:تو خوشحال شی چی میشه؟

-عمرم زیاد میشه.

-عمرت زیادشه چی میشه؟

-فرصت بیشتری برای زندگی دارم.

-فرصت بیشتری داشته باشی چی میشه؟

-از فرصتم استفاده می کنم وکار خوب میکنم.

-کار خوب کنی چی میشه؟

- میرم بهشت.

مامانم گفت-نرگس گفتی چه جوری وبلاگ درست می کنن؟می خوام درست کنم ثوابش بره واسه رفتگان.

نتیجه اخلاقی:فرزندم وبلاگ بنویس تا به بهشت داخل شوی.........

حالا واسه سلامتیمدرضمن کامنت در مورد خود پست هم بزارین ها،گل لگد نمی کنم کلی فسفر می سوزونم، می نویسم راستی من حدودای 10تا12پشت کامی هستم.

فعلا بوسبای

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت12:38---23 بهمن 1391
سلام عجب وبلاگی درست کردی مریم
پاسخ:مریم تویی؟بابانشناختمت اصلا(چه جوری بشناسمت؟)،تو مدرسه می بینمت.


تینا
ساعت13:29---19 بهمن 1391
سلام آبجی....وبت خیلی عالیه چند تا از مطالبو خوندم...وبلاگمو تازه درست کردم بهم سر میزنی؟؟؟؟؟
پاسخ:سلام گلم چشم به وبت سر میزنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: